Історія компанії Guess

 

"Ніколи не зупиняйся!"

 

Слоган компанії Guess повністю відображає їхній підхід до ведення бізнесу. Всесвітньо відомий бренд починав із продажу джинсового одягу. Без них не було б сучасної моди, адже Гесс причетний до популяризації деніму як повсякденного одягу, а не лише роби.

 

Зародження бренду

 

Засновниками Guess є брати Марчіано - Поль та Моріс. Вони виросли Півдні Франції. Незабаром брати переїхали до США і 1981 року в Каліфорнії запустили невелике виробництво джинсового одягу.

 

Тоді денім не був на вершині популярності. Тільки один магазин прийняв у Марчіано 2 десятки пар джинс - вони мали такий успіх, що були продані за пару годин. Гесс виробляли дуже облягаючі та еротичні моделі джинс для жінок. Увагу привертали оригінальні рекламні кампанії, де на моделях не було нічого, окрім власне одягу фірми.

 

З цього моменту Гесс став популярним брендом, який почав виробляти жіночий та чоловічий одяг. Пристрасний французький стиль у поєднанні з американськими тенденціями дозволив створити затребуваний одяг. Велику увагу Марчіано приділяли іміджу бренду, привертаючи в рекламні кампанії акторів і моделей-початківців.

Концепція бренду

 

Поєднання французького стилю з його легкістю, витонченістю з американським духом свободи, безкомпромісністю та зухвалістю принесло успіх бізнесу Марчіано. Їхній одяг та аксесуари полюбила молодь, якій сподобався сучасний та оригінальний дизайн. Досі основними споживачами є молоді люди, які йдуть у ногу з часом, які прагнуть виглядати стильно.

 

Згодом Гесс стали одним із законодавців моди, що можна вважати колосальним успіхом. Варто відзначити підприємницьку жилку братів — вони не зупинилися лише на одній ніші, вирішивши запустити виробництво фірмових аксесуарів і годинників.

 

Як з'явився годинник Guess

 

1984 року запущено виробництво фірмових хронометрів. Основний акцент Марчіано зробили на високу якість і дорогий дизайн. Чоловічий і жіночий годинник Guess полюбилися частині аудиторії бренду, адже демонстрували статусність, були модними та довговічними. До речі, досі випускаються моделі годинників, які продавалися далекого 1984 року. Сьогодні у світі працює близько 70 брендових магазинів.

 

Годинник фірми Guess радує покупців якісними механізмами, продуманим дизайном та цілком помірною ціною. Деякі моделі прикрашені дорогоцінними матеріалами, інші виконані у стриманому стилі. Комфорт, легкість та елегантність - це 3 основні характеристики хронометрів бренду.

 

Кожна нова лінійка годинників Гесс концептуальна, у ній виражена певна ідея. Незважаючи на пристойний вік, бренд все ще популярний серед молоді та, звичайно, йде в ногу з часом. Майже кожна модель доречна і в офісі, і на прогулянці, і на вечірці, і на святі, і при відвідуванні спортзалу.

 

На жаль, одяг Guess сьогодні менш затребуваний, ніж їхні хронометри. Також компанія переживає не найкращі часи. Консервативний бренд не встигає за швидкою модою, поступаючись мас-маркету.

 

Але у світі дорогих і складних у виробництві аксесуарів швидких трендів немає, тому рекомендуємо придивитися до годинника Guess. Вони дійсно пройшли перевірку часом і сьогодні вважаються дуже статусним аксесуаром.

 

Вибирайте аксесуари від виробника у нашому інтернет-магазині Timebar. Ми офіційні постачальники, тому гарантуємо високу якість хронометрів, 100% оригінальність, швидку доставку. За детальною консультацією ви можете звернутися до наших менеджерів.